Hawaii pizza -Emmy -kompisar-pinsamhetar

Hejhopp idag var  jag ute med båten sen åkte vi farleden=rindeln hem o då kom Emmy o hämtade mig :)

älskar henne mer än nåt annatXD hon ställde upp att hämta mig även när det regnade:9En riktig kompis va..??

sen åt hon hos mig Hawaiipizza o emmy spruta trocadero ur näsan o då bärja ja störtgråta(glädjetårar)

Då efter de asså så ringde vi emma som int orka GÅ till MIG vilket är en halv km XD

Men då for vi till Emmy asså  Emma var osså  me XD Och va men ERic=min killeo Johan en liten kort o dryg typ XD FAst innan det blev jag ledsen för Emmy säger en sak hela tiden som sårar mig:(


Jaja men Ses sen Hejdå kram mej XD<3


Sover över hos Linn<3

Hejhopp nu ska vi se.......just det jag ska ju sova hos Linn XD (Superkul)Vi ska sitta vi datan o supa XD Nää skojja XDMen sitta vi datan i alla fallXD Sen ska vi  se på tv i supercoola sängar uppfällbara o så XD


Hon tycker att jag överdriver men det gör jag int XD


Det kommer bli super kul <3


Hejdå kram mej
Lite bra låtar

VattenveckaXD

Hejhopp i veckan har vi vatten vecka på skolan:( Tråkigt i dag när vi skulle hova smådjur så plurra jag vilket är typiskt mejXDSen på torsdag ska vi till en ö o rensa fisk (bläh)o ÖVERLEVA en HEL dagXD


Hejdå kram mej<3

Skolan har börjatXD

Hejhopp  i dag var jag på skolan XDGanska kul men vi fick läxor XD


Första dagen i skolan asså.XDEmma och Linn leker typ scobi doo nu  dom är inte tystaXD

Har sovi hos Eve<3

Hejhopp i natt sov jag hoss eve hon somna typ 00:00 men jag låg vaken och smsa till typ 02:00.Jaja iallafall skolan börjar i kväll med tårta (mums)Skriver mer senXD


Hejdå kram mej

Sov inte hos Eve:(

Hejhopp jaa det blev inget sova över men idag istället hon hade ont i en tand så det gick int då<3

Ska typ sova hos Eve idagXD

Hejhopp i dag var jag med Emma och sen va vi med Eric manne o Eve.Och nu ska jag typ va med Eve och kanske sova hos henneXDKul<3

Kick äger<3


Var med £mmy idagXD

Hejhopp idag vaknade jag typ halv tio sen chattade jag med £ric och £mmy jag frågade om £mmy ville äta plättar med mig (hon ville)Sen kom hon och vi gick på promenad sen gjorde vi plättar men då kom £ric £lias och Manne

Vi såg på King Kong den var jättebra.Sen kom £velina Matilda och Wilma och typ spinaXD

Sen var det träning på kvällen det gick bra för migXDSka ducha nuXD

Emmy kommer ska gå till ängen<3

Hejhopp snart kommer Emmy elr när hon orkar komma upp från stolen kan ta ett tagXDDå ska vi göra typ lunch och så men jaa...

Hejdå kram mej<3


Sov hos Emmys mormorXD

Hejhopp i går cyklade vi till Emmys mormor det tog ungefär en halvtimma.
När vi kom fram bäddade vi upp igäststugan.Emmy sov längst upp jag sov nedanför och emma i ett hörnXD

Vi åt chips godis cheesbolls ostkrokar och poppcorn sen pratade vi (hemlisar)XD

Sen rodde vi ut med en roddbåt till en sten och blev nästan mördade av mygggor så vi drängte oss i myggmedelXD

Jag duchade av håret vilket Emmy o Emma också jorde:P

Sen åt vi kvällsfika.

Busa snacka om det Emma och jag var typ helt tokiXD

Sen somna vi typ ett<3


Emmy:s kaniner borta=(

Hejhopp idag har jag vari med Emmy hela dan vi spelade sims och solade i underkläderXDSen var det sista gången i hela vårt liv vi fick se Emmy:S, två kaniner.Vi åkte titt typ vännes och lämnade dom det luktade ko(inte konstigt det var kor som glodde på oss)Jag såg en liten urgölli kanin ett halv år gammal^^)
Sen åkte vi till Maxi o åt mjukglass som tröst Sen for vi till Emmy:s mormor och tog bilder på mig.
Sen åkte vi hem igen.<3

Hejdå kram mej<3

Blodig näsa XD

Hejsan hoppsan i natt vaknade jag av att min näsa värkte jag hade slagit den i mitt sängbord.
När jag kände under näsan var det aldeles blött(blod)det gick åt två servetterfyllld med flodXD

Jag bröt den inte som tur var med det var ganska näraXD


Hejdå kram mej<3

Jag ser stjärnorXD Emmy Emma Linn Jag bestfriends










Never att jag glömmer er never ever<3Älskar er<3

Stan-Emmy-träning

  • Hejsan hoppsan idag var jag på stan med mamma innan vi köppte saker till mig som var meningenXDklippte hon sig hos frisören.Det var långtråkigt jag fick en kopp varm choklad men jag är oskillad så självklart brände jag tungan.
  • När hon äntligen var klar vilket tog 50 min gick vi och åt pizza jag tog nån sorts pizza bufe det smakade lite gammal pizzaXD Sen gick vi på bik bok men jag fick ingert=( Vi gick på H&M och där köppte jag underkläder vilket är helt normalt och två par svarta tights, mamma köppte3 par jeans åt min lillebror.Hon köppte faktiskt fransk manikyr också till MEJ (superglad)
  • Sen gick vi på min älskiiings afär ginatricot och jag fick min efterlängtade tröja en svart vit randig ursnygg med rätt så djup urringning.När jag äntligen kommi hem ringde jag Emmy hon hade städat hela sittt rum så när jag kom var hon precis färdig hon kom i pyamas och en skurhink i handenXDVi satte oss vid köksbordet och försökte göra den franska manikyren som det bara blev kladd av så jag gav upp ska försöka göra det en anna gångXDSen satte vi oss vid datan och jag spelade simsXD Emmy gick o duchadeXDSen blev hennes mamma  arg på henne för att hon typ inte städat hela huset.Så jag hjälpte till jag moppade golvet men eftersom jag inte är så bra på det blev det konstig Emmy filmadeXD jag såg så jävla konstig ut(men snygg)XD
  • Efter Emmys mamma pratat med hennes pappa fick hon fara till mig så hon åt hoss mig också.SEn for vi på träning och det var ganska kulXD


Hejdå kram mej


Var på stan igår

Igår var jag på stan med Emmy Emma och Linn vi åkte med Linns mamma dit sen gick vi på stan som alla andra.
Jag köppte ett gulddeadem hårspännen och ett  blått linne.Emmy köppte ett deadem med rosett på (hon blev jättesöt)
Linn köppte en kjol(ska köpa en likadan idag)sen åkte vi till Maxi och gick på lite afärer där och då köppte jag ett skit snyggt skärp.

Hejdå kram mej<3

Sovit på garagevinden<3

Hej i natt sov ja Emmy Emma och Linn uppe på min garagevind vi såg på en film som hette egihl eye eller nåt såntXD

Emma blev supersur på Emmy för att Emmy ville först inte busa men sen när Emma somnat ville hon det och då väckte hon Emma och Linn XD Då fick Emma damp XD

När jag äntligen somnat så gick Emmy och la sig i en annan säng eftersom all luft i luftmadrassen hade farit ut så vi sov på golvet. Jag tyckte det var skönt för jag hade ont i ryggenXD

Nu har vi pöanerat att vi ska åka till stan så jag har lite brottomXD



Hejdå kram mej<3

Har varit på Vitskär<3

Hej idag var jag Eric Emmy Emma och Linn på vitskär och badade i 3 meter höga vågor.När alla utom jag och Emma gick upp så stod jag i handuk i vågorna och då kom en våg som fälde mig så jag ramlade sen kom en till så jag trodde jag skulle drunknaXDVilket jag inte gjorde.Emma ramlade också när hon försökte hjälpa mig.Sen när jag hade farit hem åt jag något äcklit till middagXDSen var det match och jag sög som vanligt.Vi förlora med /-2 tror jag.


Men nu Kommer snart Emmy Linn och Emma hit för vi ska sova uppe  på min garagevind och se på film på min datorXD Jag hoppas vi somnar innan00:00



Hejå kram mej<3


Mina nuvarande favoritlåtar<3-Emmy

Men först ska jag tipsa er om en annan bra blogg som Emmy har gjort.www.rutigastrumpor.webblogg.se



Nu kommer bilder<3

Kallas citrus tror jag



Typ brustet hjärta


En sminkad Johan  Palm XD



Får inte lägga ut bilder på mig själv men om jag fick skulle jag<3

Var på bredskär idag

Ja i dag var jag på Bredskär Jag satt på en setn som var 3-4 meter upp från havet och vågorna var så strora att jag blev blöt om bena=P


Sen åt vi middag i båtenXD


Alla som undrar vem jag ärXD


En glad och sprallig tjej som älskar alla mina kompisarXDÄlskar sitta framför dataan.

Hatar när nån blir arg på mig eller lämnar mig utanför=(<3


Sov hos lina

Jag Wilma och Madde sov hoss Eve det var sådär inte för att jag inte tycker om dom men när dom tre är tillsammans glömmer dom bort mej fast dom kanske inte märker det.Men det var kul att åka badring jag ramlade av två gånger.JAg tycker bättre om att vara med Eve ensam om jag ska vara ärlig;)


Hejdå kram mej<3


Ska sova hos Lina<3

Idag kl tre kommer Wilma att hämta upp mig sen ska vi åka till Eves stuga.Det är ett övernattningsparty.

Vi ska typ bada och så men jag vet inte om jag vill......


Jag tror det kommer bli jättekul men tyvär har dom ingen dator så jag kan inte blogga ikväll XD


Skriv hjärna komentarer<3


Hejdå kram mej

Vitskär idag:)

Hej idag var jag Emmy och Emmys tremening och badade i vitskär det var stora vågor.

När vi skulle fika kom en geting och drack saft ur Emmys glas sen blev den typ full....vet inte men den flög konstigt=P

På kvällen for jag och pappa till konsum och köpte present till lina.Sen skulle han fixa båtvagnen så jag fick vänta i en och en halv timme....drygt.

Jag fjäskade om att jag skulle få mjukglass och det fick jag (päron)


Heejdå kram mej<3


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0