Lady gaga rosett

Hejuhej nu sitter jag här hod emmy framför datan o tittar på emma som gör en "Lady gaga rosett på emmy=)



Hedå puss

E+E+L o träning

Hejhej idag har jag varit med emmy emma och linn efter skolan vi hade jättekul vi bakade äppelkaka,den blev god men glassen ville ALLA ha XD

Sen hade vi innebandyträning o det gick pizzdålit för mig=(


Aja ska nog ducha nu pusspuss hejdå<3=)

Ny jacka:)

Heej  idag var jag och min mamma  och shoppade, jag fick en supersnygg jacka,en svart flis och gymnastkläder.

Hitta tyvär inga bra bilder:(


Hejdå pusspuss<3

Gjort en TILL blogg

Heej nu har jag gjort en till blogg som ni jättegärna får läsa.


Länken: www.Livvs.devote.se


Kolla gärna pusspuss

BarnkalasXD

Hej idag fyller min lillebrorsa 4 år så jag o typ Eve om hion inte är sjuk ska fixa ett födelsedagskalas vi ska väl göra det man brukar på kalas tror jag=)

Aja men skriver mer sen hejdå

Emmas och mina skor=)

Dom svarta är Emmas och dom blå är mina=)

Träning och spanska^^)

Hola hej idag på skolan hade vi spanska lektion,jag tycker det är kul jag ska ta det i stället för tyska=)

Sen hade jag innebandy var med emma innan,vi gjorde milkchake^^)


Hejdå puss:*pusss<3<3

RSS 2.0