Tråkig skoldagXD

Hejhej i  dag har jag ju varit på skolan det är ingä kul förutom att träffa kompisarna=)


Jaup kommer inte på någe mer nu da men hejdå<3


Chokladmuffins:)

Hello idag har jag ju varit på skolan  (borring)  aja men nu är jag med emmy och emma o vi har precis bakat chokladmuffins=) Dom är jättegoda  jag sitter och äter det nu<3



Hejdå<3=)


Match=)

Hejhej bloggen i dag har jag spelat match sista på hela året,jag tror vi förlora med typ 4-0 elr nå sånt=(

Nästan direkt efter matchen åkte jag o mamma  till hennes bästa kompis  o hämtade en trekvarts älg jag fick på vägen en pucko o diam/choklad=)


Nu är jag typ trött ska väll sova då antar jag=()



Hejdå<3<3<3


Första innebandyträningen på året :)

Hejhej idag om en stund ska jag på typ första innebandyträningen på ettt år får väll se hur det går XD

Ehh jag vill ialla fall säga att i tisdags hade jag nytt rekord på mina unika besökare 10 st =) Tack alla som tittar in:)


Aja men ska dra nu hejdå kram mej<3


Britney spears

Hejhopp nu sitter jag bara och lyssnar på musik på Britney Spears hon är ju rätt bra=)

Sen ska jag till Emmy o va med några från andra klassen vi ska titta på en match=)


Hejdå kram mej<3


Stan:)

Hejhopp idag var jag Emmy och Emma på stan jag köppte idominsalva,hårprej o en pruttkudde till min lillebror för han typ fyller år snart=)Emmy o Emma höll typ på med den hela tiden,men det var kul XD Sen fiade vi,vi delade på en stor chikladboll o en läsk/sprite.

Sen gick vi till en supersöt park mitt i stan=)


Hejdå  kram mig


Anorlunda Shakira


Tuggummi


Åhh gött


Ska sova hos Emma:)

Hejhopp är hos Emma nu ska sova över vi ska se på en skräckis som heter "Låt den rätta komma in" vi ska typ göra popcorn elr nå såntXD Stackars Emmy kunde inte :( Men vi tänker ju på henne :) Så nu ska jag chatta med nån XD




Hejdå kram mej<3


Emmy nu

Heej nu är jag hos emmy o typ sitter vi datan o msn ar o så mina inlägg blir aldrig så långa men kommer typ aldrig på nå som ja kan skriva om <3


Hejdå kram mej


Pirates of caribien elr hur de stavasXD

Hejhopp nu sitter jag o ser Pirates of caribien den är ju bra rekomenderas innehåller komedi spänning o rysningar


Fortfarande sjuk men på bättringsvägen,igår klippte jag 20 cm av mitt hår o klippte pannlugg.Jag stärkte mitt självförtroendeXD


Hejdå kram mig


Sjuk=(

Hejhopp dom senaste två dagarna har jag varit sjuk=(Har saknat mina vänner jättemycket<3

har titta på tv o så tråkat o sådärXD

Hejdå kram mej komentera gärna


Emmy-Emma sover över hos mig

Hejhopp nu sitter Emma o Emmy brevid mig o spanar in en lten vanteXDDom ska sova över och vi ser på film<3


Hejdå kram


Go brunetterXD

Hejhopp i går färgade emmy o emma mitt hår jag blev brunettXD

Supersöt blev jag såklart i dag har jag spelat match o vann med 3-4


Hejdå kram mig<3


Garnfärgnig<3

Hejhopp idag var jag o min klass varit vid havet o gjort kära och färgat ull det är typ bara vår skola som gör det XD Jag gjorde fel såklart XD

Är med emmy nu som sitter o chattar med mig XD Har inge mer intressant att berätta nu.....jo just det luchen smakade bajjs:P

Hejdå kram mej<3


Heej

.Heej heej


RSS 2.0